TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Eobuwie.pl prezentuje nową usługę esize.me, która dobierze buty w oparciu o skan 3D stóp

Eobuwie.pl zaprezentowało nową usługę, dobierającą klientom buty w oparciu o indywidualne skany 3D stóp. Podczas warszawskiej premiery systemu esize.me usługę mogły jako pierwsze przetestować gwiazdy, przedstawiciele świata mody i branży retail.
O autorze
1 min czytania 2018-10-16

Premiera usługi esize.me odbyła się 15 października w prestiżowej galerii sztuki Desa Unicum w Warszawie. Podczas wydarzenia zaprezentowano skanery stóp, jakie firma eobuwie.pl do końca października udostępni w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce. Skanery wykonują w kilka sekund model 3D stóp i od razu porównują go już z niemal 40 tys. modeli butów, pochodzących od prawie 500 marek dostępnych w eobuwie.pl. Dzięki temu system rekomenduje właściwy rozmiar dla dowolnej marki czy typu buta.

– Buty przez internet kupuje niewiele ponad 10 procent klientów w Polsce. Chcemy dotrzeć do tych 90 procent, które obawia się niedopasowania butów. System esize.me likwiduje ryzyko niedopasowania – wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Na prowadzonym przez Oliviera Janiaka wydarzeniu możliwości rewolucyjnej usługi testowali m.in. Katarzyna Zielińska, Tamara Gonzalez Perea „Macademian Girl”, Agnieszka Hyży, Ewa Minge oraz Anna Nowak-Ibisz, występująca też w internetowej kampanii informacyjnej esize.me.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Punkty pomiarowe esize.me będą dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych eobuwie.pl jak i w sieci lokalizacji w popularnych galeriach handlowych w całej Polsce.

Pełna lista lokalizacji i dat udostępnienia skanerów znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

[aktualizacja 25.10] Z kolejnego punktu skanowania stóp, dzięki usłudze esize.me w eobuwie.pl będą mogli skorzystać klienci Silesia City Center. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się