Oto Grant: jedyny człowiek zdolny do przetrwania w branży kreatywnej

Oto Grant: jedyny człowiek zdolny do przetrwania w branży kreatywnej

Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.

Praca w reklamie bywa ciężka. Ciągłe spotkania z klientami, wymyślanie coraz to nowszych i ciekawszych kreacji...nie każdy stworzony jest do pracy w branży kreatywnej. Melbourne Advertising and Design Club (MADC) przygotował spot, w którym zaprezentowano człowieka o imieniu Grant, który jako jedyny jest w stanie przetrwać w tej branży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Idealny” człowiek ma przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami, dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu, pomniejszony pęcherz, by nie musieć odchodzić od biurka, no i oczywiście Grant jest biały.

Spot jest parodią kampanii z 2017 roku zatytułowanej „Meet Graham”, w której zaprezentowano jedynego człowieka, który mógłby przeżyć wypadek samochodowy. MADC w satyryczny sposób zwraca uwagę na wiele wad branży kreatywnej, jednocześnie trochę się z niej naśmiewając.

PS

Pozostając w temacie parodii, z okazji 60 urodzin brytyjski komik sir Lenny Henry sparodiował piosenkę „This is America” i w żartobliwy sposób opowiada o stopniowej śmierci telewizji w erze filmów na żądanie.

PS2

Z kolei w kampanii TOK FM „Kimkolwiek jesteś” sparodiowano prezydenta Andrzeja Dudę

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij