Jak zdobyć nagrodę? Uczestnik konkursu projektuje autorską GIGArakietę w specjalnym kreatorze graficznym umieszczonym na stronie konkursowej, a następnie uzupełnia zdanie: „Internet 1 GB/s od UPC jest szybki jak…”. Liczy się kreatywne, oryginalne podejście. Na grafice GIGArakiety uczestnik może umieścić opcjonalnie swoje zdjęcie, a zaprojektowany przez siebie pojazd – udostępnić w mediach społecznościowych.
Dodatkowym warunkiem uczestnictwa w konkursie jest opłacenie co najmniej jednego rachunku za usługi UPC za pomocą e-płatności.
Zobacz również
Konkurs trwa 6 tygodni (do 18 listopada) i podzielony jest na trzy dwutygodniowe tury. W trakcie zabawy uczestnicy grają o atrakcyjne nagrody w postaci smartwatchów Garmin Vivomode HR – łącznie do zdobycia jest piętnaście urządzeń, tj. po 5 na każdą turę.
Na końcu Drogi Mlecznej – czyli w finałowej fazie konkursu – można zdobyć nagrodę główną. A jest nią pięciodniowa wycieczka na Florydę, w tym wizyta w Cap Canaveral, centrum lotów kosmicznych, skąd między innymi startowały wahadłowce. Zwycięzca może w tę kosmiczną podróż zabrać ze sobą osobę towarzyszącą.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za organizację i przeprowadzenie konkursu, w tym za zaprojektowanie i stworzenie landing page www.kosmicznykonkurs.pl oraz produkcję materiałów na potrzeby komunikacji konkursu (m.in. mailing, ulotki, kreacja postów social media, banery).
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing