UPC organizuje konkurs z wycieczką do centrum lotów kosmicznych na Florydzie

Konkurs został ogłoszony w ramach kampanii „Kosmiczna Prędkość” promującej internet światłowodowy o prędkości do 1 GB/s. Działania zostały osadzone na dedykowanej stronie www.kosmicznykonkurs.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-10-17

Jak zdobyć nagrodę? Uczestnik konkursu projektuje autorską GIGArakietę w specjalnym kreatorze graficznym umieszczonym na stronie konkursowej, a następnie uzupełnia zdanie: „Internet 1 GB/s od UPC jest szybki jak…”. Liczy się kreatywne, oryginalne podejście. Na grafice GIGArakiety uczestnik może umieścić opcjonalnie swoje zdjęcie, a zaprojektowany przez siebie pojazd – udostępnić w mediach społecznościowych.

Dodatkowym warunkiem uczestnictwa w konkursie jest opłacenie co najmniej jednego rachunku za usługi UPC za pomocą e-płatności.

Konkurs trwa 6 tygodni (do 18 listopada) i podzielony jest na trzy dwutygodniowe tury. W trakcie zabawy uczestnicy grają o atrakcyjne nagrody w postaci smartwatchów Garmin Vivomode HR – łącznie do zdobycia jest piętnaście urządzeń, tj. po 5 na każdą turę.

Na końcu Drogi Mlecznej – czyli w finałowej fazie konkursu – można zdobyć nagrodę główną. A jest nią pięciodniowa wycieczka na Florydę, w tym wizyta w Cap Canaveral, centrum lotów kosmicznych, skąd między innymi startowały wahadłowce. Zwycięzca może w tę kosmiczną podróż zabrać ze sobą osobę towarzyszącą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za organizację i przeprowadzenie konkursu, w tym za zaprojektowanie i stworzenie landing page www.kosmicznykonkurs.pl oraz produkcję materiałów na potrzeby komunikacji konkursu (m.in. mailing, ulotki, kreacja postów social media, banery).

Słuchaj podcastu NowyMarketing