Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego ruszyło z pierwszą kampanią reklamową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego ruszyło z pierwszą kampanią reklamową

Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen.

Spot muzeum kierowany jest do młodych ludzi i ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego oraz zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki nowoczesnym systemom audiowizualnym i goglom VR mogą wcielić się postać najsłynniejszego polskiego agenta o pseudonimie Jack Strong.

Spot został zrealizowany we własnym zakresie, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People. Kampania potrwa do końca października.

Izba Pamięci Generała Kuklińskiego to unikalna ekspozycja muzealna dokumentująca bezprecedensową misję wywiadowczą Ryszarda Kuklińskiego, bohatera Polski i Ameryki, pierwszego Oficera Wojska Polskiego w NATO, który ryzykując swoje życie i własnej rodziny, podjął samotną walkę z sowieckim okupantem.

Muzeum mieści się przy ul. Kanonii 20/22 w Warszawie. Można je zwiedzać 5 dni w tygodniu – od środy do niedzieli. Posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zwiedzanie jest bezpłatne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij