Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Burger King wprowadza na Halloween burgera, po którym częściej śnią się koszmary

Burger King wprowadza na Halloween burgera, po którym częściej śnią się koszmary
Czy burger może wpływać na nasze sny? Kliniczne badanie snu dowodzi, że burger Nightmare King zwiększa prawdopodobieństwo występowania koszmarów nocnych. Specjalna oferta będzie dostępna w restauracjach Burger King® do 1 listopada.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

Niektóre produkty Burger King® to hamburgery marzeń. The Nightmare King natomiast to burger koszmarów. We współpracy z Paramount Trials i Florida Sleep & Neuro Diagnostic Services Inc. i Goldforest Inc. marka Burger King® przeprowadziła badania naukowe trwające 10 nocy, w których udział wzięło 100 uczestników jedzących burgera Nightmare King przed snem.

Śledząc różne sygnały od śpiących osób, takie jak częstotliwość akcji serca, aktywność mózgu i oddech, grupa lekarzy i naukowców sprawdzała, czy osoby te miały realistyczne sny. „W śnie zmieniłem się w węża” relacjonował jeden z badanych, gdy został zapytany o jego sen. Inny z nich wspomniał o ataku kosmitów na łódź, w której przebywał.

Dr Medina podkreśla, że unikalna kombinacja białka i sera w Nightmare King doprowadza do przerwania fazy z cyklu REM (Rapid Eye Movement), podczas której doświadczamy większości naszych marzeń sennych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy wyobrażasz sobie Whoopera bez kluczowych dodatków, takich jak mięso czy sos? A co gdybyśmy nie mieli wyboru i musielibyśmy jeść taką „gołą” kanapkę przez kilka lat? Burger King pokazuje, dlaczego tak ważne jest, by głosować w wyborach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Co roku wraz ze zbliżającym się 31 października specjaliści od reklamy zastanawiają się, czym nas jeszcze zaskoczyć: duchami, zombie, wampirami, czy też szarą codziennością.Oto zestaw 10 reklam halloweenowych.