Serwis Pornhub regularnie zaskakuje nas swoimi akcjami marketingowymi. Tak było np. ze zbiórką na wysłanie aktorów w kosmos, czy opublikowaniem spadku oglądalności w stanach, w których właśnie trwało zaćmienie słońca. Ze względu na swoją kontrowersyjność nie jest to zbyt popularne miejsce na reklamę firm spoza branży. Jednak dziś, 24 października polski sklep internetowy x-kom wystartował ze specjalną kampanią w serwisie.
Zobacz również
– Niestety osoby leworęczne często są dyskryminowane przez wielu producentów sprzętu elektronicznego i to właśnie dla nich przygotowaliśmy specjalną promocję. Przed startem kampanii społecznej szukaliśmy miejsca, gdzie możemy spotkać sporo użytkowników leworęcznych. Badania i ankiety wskazały nam właśnie Pornhub. Nie boimy się tego serwisu. Po prostu chcemy trafić z naszą promocją do jak najszerszej grupy zainteresowanych – mówi Jakub Biel, PR & communication manager w firmie x-kom
Produkty i specjalną stronę stworzoną na potrzeby kampanii można zobaczyć pod adresem: inspiracje.x-kom.pl/leworeczni
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Kampania potrwa tydzień, czyli do końca października. Reklama na Pornhubie będzie wyświetlana na komputerach stacjonarnych. Tagi wybrane przez sklep to: geek, gamer, firtnite, the witcher i inne powiązane z grami oraz komputerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing