Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LoJournal, Poliplot, Treneiro i inni znani influencerzy włączyli się do akcji „Serce Rośnie” marki Wawel

Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.
O autorze
1 min czytania 2018-10-31

Zaproszeni do współpracy influencerzy zgodnie stwierdzili, że choć spotkania i wywiady dotyczyły nowych dla nich obszarów, to wszystkie okazały się niesamowicie inspirujące i pełne niecodziennych emocji.

W ramach współpracy, która potrwa od października do listopada, wybrani Influencerzy będą promować akcję, pokazując, że pomaganie wcale nie musi być trudne, a możliwość niesienia pomocy ma codziennie każdy z nas. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu.

Nowa kampania realizowana przez markę Wawel ma na celu inspirowanie ludzi do czynienia drobnych gestów dobroci, poprzez wprowadzanie ich w dobry nastrój zgodnie z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

Pierwsze efekty współpracy z popularnymi YouTuberami można już zobaczyć w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



To już II edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”, w ramach której każdy, kto kupi produkty marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Łącznie na pomoc potrzebującym marka przeznaczy kwotę do 2,5 miliona złotych, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Akcja „Serce Rośnie” trwa do końca roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” na stronie www.sercerosnie.com.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się