„Radość w gestach mieszka” – Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Radość w gestach mieszka” – Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Agencja Cape Morris wygrała zamknięty przetarg na ideę kreatywną marki Mieszko. Będzie ona odpowiedzialna za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej „Radość w gestach mieszka” w komunikacji ATL: OOH, digital oraz za współpracę z influencerami. Zostanie także przeprowadzony ogólnopolski konkurs.

Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Dotyczył opracowania nowej idei kreatywnej marki, która ma zostać przełożona na ATL-owe punkty styku z konsumentami: BB, CL, CLP, Facebook, kampanie digitalowe oraz współpracę z influencerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają, na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne agencje reklamowe.

– Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim też wartość dodaną – potencjał do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnej na przyszłość – komentuje dyrektor marketingu Mieszko, Dawid Błaszczyk.

– Niezwykle często projekty produktów FMCG umożliwiają obranie bardzo zróżnicowanych kierunków komunikacji – zależnych od pozycjonowania marki. Ale niewiele z nich kończy się zbudowaniem idei kreatywnej, która realnie oddaje charakter marki i produktu. Głównie, ponieważ są oparte o generyczne insighty, z którymi trudno się utożsamić. Opracowując ideę dla Mieszko, kluczowe było dostrzeżenie, w jakim środowisku polskie rodziny kupują i jedzą cukierki – niby proste zadanie, a jak wymagające – chcąc skondensować tak wiele spostrzeżeń w jeden pomysł, który będzie zrozumiały dla każdego. W związku z planowaną kampanią ATL-ową, odsłona estetyczna w projekcie była priorytetowa – co pozwoliło na szczegółowe dopracowanie key visuali, które już na pierwszy rzut oka wzbudzają pozytywne emocje u odbiorcy. Ponieważ wywodzą się z bardzo naturalnego insightu – komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.

Za obsługę mediów odpowiada agencja Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij