Auchan jako pierwsza sieć handlowa wprowadza aplikację mobilną dla dzieci, która jest połączona z katalogiem „Magia Zabawek”. Dzieci mogą za pomocą aplikacji zeskanować dowolną stronę katalogu i za pomocą interaktywnych przycisków zobaczyć animacje w rozszerzonej rzeczywistości dla wybranych zabawek. Co więcej, dany artykuł można automatycznie dodać do specjalnego listu do Świętego Mikołaja, który może zostać wysłany na adres mailowy rodziców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aplikacja umożliwia dzieciom korzystanie z gry polegającej na bitwie na śnieżki. Za każde trafienie śnieżką w Śniegusa, czyli małego śniegowego ludzika, otrzymujemy punkt. Punkty dają dostęp do opowieści świątecznych. Co więcej, w sklepach Auchan w strefie zabawek znajdują się specjalne plakaty. Skanując obrazek na plakacie można wykonać selfie ze Śniegusem za pomocą rozszerzonej rzeczywistości.
Darmowa aplikacja Auchan Kids jest do pobrania w sklepie AppStore i Google Play.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024