Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

W Nowym Jorku stanął kiosk z fake newsami

W Nowym Jorku stanął kiosk z fake newsami
„Dziecięcy fight club”, „Gwiazdy piją krew dzieci, by się naćpać” – to tylko niektóre z haseł, które widnieją na magazynach sprzedawanych w pewnym kiosku w Nowym Jorku. Sklep jest częścią akcji, której celem jest zwrócenie uwagi na problem fake newsów.
O autorze
1 min czytania 2018-11-09

Jakież wielkie musiało być zdziwienie Nowojorczyk, gdy natrafili na kiosk pełen gazet z szokującymi hasłami, takimi jak „Dziecięcy fight club” czy „Gwiazdy piją krew dzieci, by się naćpać”. Jak się okazało, owy kiosk jest częścią akcji magazynu Columbia Journalism Review i agencji TBWA, której celem jest zwrócenie uwagi na problem wszechobecnych fake newsów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hasła, które pojawiły się na magazynach w kiosku są tytułami fake newsów opublikowanych w internecie. Twórcy akcji chcą walczyć z fałszywymi informacjami, które rozpowszechniają się w mgnieniu oka i w związku z tym wewnątrz magazynów dostępnych w kiosku znalazły się instrukcje, jak rozpoznawać przykłady fake newsów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: adweek.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”.

PS2

A tutaj przykład innego nietypowego wykorzystania kiosku – Dawid Podsiadło promował (w) nim swoją nową płytę