Mel Gibson w spocie PFN z okazji 100-lecia niepodległości

Mel Gibson w spocie PFN z okazji 100-lecia niepodległości

Polska Fundacja Narodowa w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości zaprosiła do współpracy światowej sławy aktora i reżysera – Mela Gibsona. W spocie wolność jest porównana do domu – bezpiecznego, ciepłego i rodzinnego miejsca.

Spot „Celebrate 100 years of Poland regaining independence" kierowany jest do odbiorców na całym świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zależało nam na spocie z jednej strony oryginalnym, innowacyjnym, ale także zrozumiałym dla odbiorcy na całym świecie. Pokazaliśmy polską drogę do wolności jako uniwersalną, tożsamą dla każdego opowieść o powrocie do ukochanego domu po długiej podróży. Domu jako miejsca, za którym się tęskni i które jest dla każdego, niezależnie od szerokości geograficznej ważne. Ten prosty przekaz naprawdę zrobi ogromne wrażenie – mówi Robert Lubański, wiceprezes PFN.

Jak zauważyli Internauci, ze spotu usunięto Pałac Kultury i Nauki. Według informacji TOK FM, biuro prasowe Polskiej Fundacji Narodowej podało, że „to nie efekt naszej wizji artystycznej, ale skutek praw autorskich, które chronią wizerunek samego pałacu”.

Sebastian Wierzbicki, członek zarządu Pałacu Kultury i Nauki napisał na Twitterze, że „wizerunek Pałacu Kultury jako elementu panoramy miasta nie jest objęty prawami autorskimi i nie jest chroniony”.

Potwierdził to Bartosz Milczarczyk, rzecznik warszawskiego Urzędu Miasta.

Zdaniem Jacka Kotarbińskiego w świetle kontrowersji wobec Mela Gibsona jako człowieka i jego różnych postaw moralnych, ten wybór przez PFN należy uznać za mocno niefortunny.

PS

Z okazji 100 rocznicy odzyskania niepodległości Koleje Litewskie złożyły Polsce życzenia w nietypowy sposób. Polski hymn odegrały lokomotywy.

PS2

Z okazji Święta Niepodległości w Warszawie na zabytkowym słupie ogłoszeniowym przytwierdzono biało-czerwone kokardy. Każdy może je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza.

PS3

28 lipca w „New York Times” z inicjatywy Wiesława Włodarskiego, prezesa FoodCare ukazało się płatne ogłoszenie poświęcone Powstaniu Warszawskiemu. Opublikowano także wzbudzające wiele kontrowersji wideo, w którym Mike Tyson, ambasador marki Black opowiada o Powstańcach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij