Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Relax We Post: W Szwajcarii w hotelu ibis opiekunowie od mediów społecznościowych zadbają o Twojego Instagrama podczas wypoczynku

Relax We Post: W Szwajcarii w hotelu ibis opiekunowie od mediów społecznościowych zadbają o Twojego Instagrama podczas wypoczynku
Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.
O autorze
1 min czytania 2018-11-14

W Szwajcarii hotel ibis oferuje swoim gościom pewną nietypową usługę „Relax We Post”, czyli opiekunów od mediów społecznościowych. Są to prawdziwi użytkownicy Instagrama i co więcej – lokalni influencerzy, tacy jak np. Anna Maradan, Cristina Gheiceanu czy Morgane Schaller. Ich zadaniem jest robienie zdjęć oraz edytowanie i publikowanie postów na Instagramie. Co więcej, mogą oni też odpowiadać na komentarze w imieniu właścicieli profili, jeżeli goście hotelu będą takim rozwiązaniem zainteresowani.

Każdy opiekun ma też swoją specjalizację – beauty, podróże, moda, styl życia, kultura i sztuka, natura, jedzenie, a nawet jogę i tzw. mindfulness. Użytkownicy mogą publikować po trzy zdjęcia i trzy relacje dziennie. Dodatkowo, każde zdjęcie zamieszczone przez opiekuna będzie oznaczone hashtagiem #postedbysocialmediasitter.

Usługa działa w 17 obiektach sieci hoteli ibis, zlokalizowanych w Zurychu i Genewie. Goście przebywający w hotelach mogą skorzystać z usług bezpłatnie w weekendy między 3 listopada a 2 grudnia 2018 roku.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.

Słuchaj podcastu NowyMarketing