TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” – podsumowanie kampanii edukacyjnej aplikacji Yanosik

Z okazji Święta Niepodległości, znana w Polsce aplikacja dla kierowców Yanosik wcieliła się w rolę… nauczyciela od historii. Wszystko za sprawą kampanii edukacyjnej, która miała uczcić setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Jaki jest jej wynik?
O autorze
1 min czytania 2018-11-16

Kampania pod hasłem „Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” to przykład niestandardowego działania marketingowego wykorzystującego najnowsze zdobycze technologii. Aplikacja Yanosik oprócz swojej podstawowej funkcji ostrzegania, posiada także możliwość wyświetlania reklam w formie banerów. W miniony weekend powierzchnia ta została wykorzystana do kampanii edukacyjnej:

– Podczas długich weekendów odnotowujemy wzrost aktywności użytkowników o ok. 20 proc. To idealny czas na prowadzenie kampanii marketingowych, społecznych czy edukacyjnych. W miniony weekend kierowcom, którzy włączyli aplikację Yanosik wyświetlały się banery z ciekawostkami historycznymi z okresu odzyskania przez Polskę niepodległości. Jesteśmy polską firmą i w ten sposób chcieliśmy uczcić niezwykle ważny dla nas, Polaków dzień – komentuje Magda Zglińska, Yanosik. – Kampania spotkała się z ciepłym odbiorem wśród naszych użytkowników, a banery zostały wyświetlone ponad 10 mln razy – dodaje.

Fakty historyczne zostały przedstawione w formie banerów w oknie zgłaszania na zasadzie ciekawostek „Czy wiesz, że…” oraz nieinwazyjnych banerów w trybie nawigacji.

Kampania trwała od 9 do 12 listopada 2018 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing