Finał Young Creatives Integrated Competition już 22 listopada w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Finał Young Creatives Integrated Competition już 22 listopada w Polsce

W Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie, już 22-24 listopada odbędzie się finał konkursu Young Creatives Integrated Competition. Młodzi, zdolni i kreatywni wezmą udział w wielkim pojedynku, prezentując swoją pomysłowość, a pod okiem specjalistów dowiedzą się jak doszlifować swój talent.

Young Creatives Integrated Competition od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej do zaprezentowania swoich umiejętności oraz uzyskania cennych rad pozwalających im na rozwijanie oraz pielęgnowanie zdolności kreatywnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do konkursu mogą zgłaszać się dwuosobowe zespoły z całej Europy, których członkowie nie ukończyli 30 lat. Zadaniem uczestników jest opracowanie projektu zintegrowanej kampanii odpowiadającej na brief przygotowany przez Organizację pozarządową. Biorący udział mają 24 godziny na przygotowanie zadania konkursowego, które następnie prezentują przed międzynarodowym Jury.

– To największe wydarzenie jakie realizujemy dla Eurobestu. Cieszymy się, że możemy organizować je razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR – przedstawicielem Festiwalu w Polsce. Konkurs jest inkubatorem talentów oraz doskonałą okazją dla młodych twórców, aby poddali próbie swoje umiejętności i uczyli się od rówieśników z całego kontynentu – skomentowała Louise Benson, Wiceprezes Eurobest.

Konkurs trwa dwa dni, w tym roku startują 22 zespoły z 15 krajów, takich jak: Austria, Dania, Gruzja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Kazhstan, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Szwecja oraz Ukraina.

Integralną częścią konkursu jest prezentacja pomysłów przed jury, do którego należą: Christian Behrendt, Creative Group, Google ZOO, DACH z Francji, Maria Milusheva, dyrektor kreatywnej oraz partnerki, Noble Graphics, TBWA z Bułgarii oraz Maciej Twardowski, dyrektor kreatywny Ogilvy Polska, pod którego przewodnictwem jury będzie pracowało. Zasiądzie w nim również partner konkursu, który odpowiedzialny był za przygotowanie briefu.

– Konkurs Young Creatives to czysta kreatywność pomysłów wymyślonych przez młode talenty. Cieszymy się, że w najbliższy weekend Warszawa będzie centrum tej kreatywności i z ekscytacją czekamy na pomysły, które powstaną w ramach konkursu – skomentował Paweł Tyszkiewicz, dyrektor SAR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Gala wręczenia nagród obędzie się 24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa o godzinie 19:00. Wstęp wolny. Zapraszamy!

Finałowe prace dostępne będą na stronie internetowej www.eurobest.com.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij