Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

IKEA na Black Friday przedstawia kolekcję „Przyda się” i inspiruje do bardziej odpowiedzialnych oraz przemyślanych zakupów

IKEA na Black Friday przedstawia kolekcję „Przyda się” i inspiruje do bardziej odpowiedzialnych oraz przemyślanych zakupów
W Czarny Piątek, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, IKEA chce zwrócić uwagę na ilość oraz wartość posiadanych przez nas już przedmiotów. W tym celu marka stworzyła kolekcję „Przyda się”, która przypomina o rzeczach odłożonych i zapomnianych, bo może „kiedyś się przydadzą”.
O autorze
1 min czytania 2018-11-21

„Dawno nieotwierana szafa z nieużywanymi ubraniami”, „długoleżący komplet jadalniany z piwnicy” czy „nigdy nieużywane akcesoria kuchenne”… brzmi znajomo? Z okazji Black Friday IKEA przedstawia kolekcję „Przyda się”, którą każdy z nas może odkryć w swoim domu – w garderobie, w komodzie czy w pawlaczu. Wszystko po to, by inspirować do bardziej odpowiedzialnych oraz przemyślanych zakupów, a także oddawania nieużywanych dotąd artykułów tym, którzy ich potrzebują.

– Amerykańska tradycja Czarnego Piątku na dobre zagościła w Polsce, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, również w naszych sklepach pojawią się ciekawe oferty. Jednocześnie chcielibyśmy zachęcić do tego, by zatrzymać się na chwilę i przemyśleć, co realnie PRZYDA SIĘ w naszych domach, czego faktycznie potrzebujemy, a także szukać wyprzedażowych ofert, które pomogą przywrócić do życia przedmioty, jakie mamy już w domu. Można dać im drugą szansę, np. poprzez naprawę, dodanie nowych elementów, przemalowanie na inny kolor. Nieużywane akcesoria można też przekazać tym, którzy chętnie je wykorzystają. Stąd właśnie pomysł na wirtualną serię IKEA, która nic nas nie kosztuje. Dlaczego? Bo każdy ma ją już w swoim domu – podkreśla Agata Czachórska, kierownik Projektu Circular IKEA, IKEA Retail w Polsce.

Projekt „Przyda się” to nie tylko kolekcja przedmiotów domowych. To również szereg wskazówek od IKEA pokazujących, co zrobić, by zapomnianym przedmiotom podarować drugie życie lub zadbać o te ulubione. Celem IKEA jest zachęcenie klientów do korzystania jak najdłużej z rzeczy, które już posiadają, przez nadawanie im kolejnych wcieleń, znajdowanie nowych zastosowań i przeznaczeń tak, by ograniczyć ich marnowanie oraz wyrzucanie. Takie drobne kroki to droga do mniejszego zużycia kurczących się zasobów planety przez każdego z nas. To szczególnie ważne teraz, kiedy skutki zmian klimatu są coraz bardziej dotkliwe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W IKEA chcemy ograniczać zużycie zasobów, dlatego dążymy do tego, by naszą działalność prowadzić w oparciu o koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. Co to znaczy? To, że wykorzystujemy materiały odnawialne, ponownie przetworzone i nadające się do recyklingu,  korzystamy z odnawialnych źródeł energii, pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którym nasze produkty będą mogą służyć jeszcze dłużej i wrócić do obiegu – naprawiane, ponownie użyte oraz poddane recyklingowi – komentuje Agata Czachórska.

Więcej informacji znajduje się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Marka odzieżowa Reima stworzyła ubrania dla dzieci, które można poddać recyklingowi. 

PS2

Nowy portal fundraisingowy Ubraniadooddania.pl umożliwia pomaganie bez wydawania pieniędzy.