TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA stworzyła kolekcję, która pozwoli na uprawę warzyw i owoców w dużych aglomeracjach

IKEA stworzyła kolekcję, która pozwoli na uprawę warzyw i owoców w dużych aglomeracjach
IKEA we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem stworzyła serię produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców. Kolekcja pojawi się w sklepach marki na całym świecie w 2021 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-12-04

IKEA już wielokrotnie pokazała, że dba o środowisko i wprowadza wiele rozwiązań, których celem jest przeciwdziałanie zmianom klimatu. Przykładem tego jest chociażby nowy pomysł marki stworzony we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem – kolekcja produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców.

Kolekcja marki stworzona wraz z Tomem Dixonem ma na celu przekonanie, że mieszkanie w dużych aglomeracjach wcale nie odbiera możliwości uprawy własnego ekologicznego jedzenia.

Pierwsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane w maju 2019 roku podczas wystawy kwiatów i ogrodów Chelsea Flower Show w Londynie. Wtedy też pojawi się ulokowany w środowisku miejskim ogród, który będzie podzielony na dwie części. Pierwszą z nich będzie laboratorium ogrodnicze, w którym zostanie zaprezentowana technologia używana do hodowli naturalnych upraw. Z kolei druga część ogrodu będzie botaniczną oazą, w której znajdą się starannie wyselekcjonowane rośliny, mające pozytywny wpływ na środowisko oraz właściwości zdrowotne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chelsea Flower Show to pierwszy krok współpracy marki IKEA i Toma Dixona, gdzie nacisk zostanie położony na budowanie świadomości, skąd pochodzi żywność i zademonstrowanie, w jaki sposób można samodzielnie hodować warzywa i owoce w domu. Następnym krokiem jest uczynienie ogrodnictwa i zrównoważonego rozwoju bardziej dostępnymi dla wielu osób przez opracowanie serii produktów, które będą dostępne na całym świecie w sklepach IKEA w 2021 roku.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Kanadyjski oddział IKEI przygotował pewien eksperyment, którego celem było pokazanie społeczeństwu, co się stanie, gdy temperatura wzrośnie zaledwie o 4 stopnie, czyli o tyle samo, jeżeli emisja gazów cieplarnianych nie zmaleje.