Dove wdraża w Polsce globalny projekt edukacyjny Dove Self-Esteem Project

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dove wdraża w Polsce globalny projekt edukacyjny Dove Self-Esteem Project

Marka Dove wdrożyła w Polsce program edukacyjny prowadzony globalnie pod nazwą Dove Self-Esteem Project.

W pierwszej polskiej edycji globalnego projektu uczestniczy ponad 23 000 uczniów szkół podstawowych. Projekt realizowany jest w oparciu o lekcje warsztatowe mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków oraz szkolenia edukacyjne dla nauczycieli prowadzone przez eksperta programu Marię Rotkiel – psycholog, terapeutkę rodzinną, trenerkę rozwoju osobistego. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wszystkie szkoły, które wezmą udział w Programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do atrakcyjnych prezentacji dla uczniów, ciekawych materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli.

Za wdrożenie programu w Polsce odpowiada agencja Ad Craft. Prowadzi ona działania od stycznia br.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij