Dove wdraża w Polsce globalny projekt edukacyjny Dove Self-Esteem Project

Marka Dove wdrożyła w Polsce program edukacyjny prowadzony globalnie pod nazwą Dove Self-Esteem Project.
O autorze
0 min czytania 2018-12-05

W pierwszej polskiej edycji globalnego projektu uczestniczy ponad 23 000 uczniów szkół podstawowych. Projekt realizowany jest w oparciu o lekcje warsztatowe mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków oraz szkolenia edukacyjne dla nauczycieli prowadzone przez eksperta programu Marię Rotkiel – psycholog, terapeutkę rodzinną, trenerkę rozwoju osobistego. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.

Wszystkie szkoły, które wezmą udział w Programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do atrakcyjnych prezentacji dla uczniów, ciekawych materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli.

Za wdrożenie programu w Polsce odpowiada agencja Ad Craft. Prowadzi ona działania od stycznia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj