TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dove wdraża w Polsce globalny projekt edukacyjny Dove Self-Esteem Project

Marka Dove wdrożyła w Polsce program edukacyjny prowadzony globalnie pod nazwą Dove Self-Esteem Project.
O autorze
0 min czytania 2018-12-05

W pierwszej polskiej edycji globalnego projektu uczestniczy ponad 23 000 uczniów szkół podstawowych. Projekt realizowany jest w oparciu o lekcje warsztatowe mające na celu podniesienie pewności siebie nastolatków oraz szkolenia edukacyjne dla nauczycieli prowadzone przez eksperta programu Marię Rotkiel – psycholog, terapeutkę rodzinną, trenerkę rozwoju osobistego. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka.

Wszystkie szkoły, które wezmą udział w Programie, otrzymają nieodpłatnie dostęp do atrakcyjnych prezentacji dla uczniów, ciekawych materiałów wideo, kart ćwiczeń dla uczniów oraz instruktażowych poradników i szkoleń dla nauczycieli.

Za wdrożenie programu w Polsce odpowiada agencja Ad Craft. Prowadzi ona działania od stycznia br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj