Whopper Detour, czyli jak Burger King (znowu) daje prztyczka w nos McDonaldowi

Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Stroer

Whopper Detour, czyli jak Burger King (znowu) daje prztyczka w nos McDonaldowi

Burger King ogłosił nową akcję – każda osoba, która zamówi Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzyma burgera za centa.

Burger King po raz kolejny postanowił zabawić się kosztem swojego największego rywala, czyli McDonalda. Marka odświeżyła swoją aplikację mobilną do zamówień online i wprowadziła tam nową ofertę zatytułowaną Whopper Detour – każda osoba, która od 4 do 11 grudnia zamówi Whoppera, znajdując się w okolicy lokalu McDonald’s, dostanie go za jednego centa.

Aplikacja Burger Kinga wykorzystuje geolokalizację, aby sprawdzić, czy klientowi faktycznie należy się promocyjna oferta. Wymóg jest jeden – osoba musi być nie dalej niż 182 metry od McDonalda.

Tuż po ogłoszeniu akcji aplikacja Burger Kinga znalazła się na pierwszym miejscu w App Store. Z kolei do 6 grudnia program pobrano już milion razy.

PS

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

PS2

A tu przykład innej "walki" między Burger Kingiem a McDonaldem. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij