Upoluj książkę Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” [konkurs]

Upoluj książkę Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” [konkurs]
28 listopada br. miała miejsce premiera książki Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić”. Z tej okazji mamy do rozdania kilka egzemplarzy książki.
O autorze
0 min czytania 2018-12-10

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? W swojej najnowszej książce „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić” Piotr Golczyk, wykorzystując zdobyte doświadczenie, przybliża temat współczesnego marketingu i problemów, przed którymi obecnie on stoi.

Uwaga: z okazji premiery książki mamy dla Was do rozdania kilka jej egzemplarzy. Pytanie konkursowe pojawi się jutro w naszym newsletterze, do którego zapisać się możecie tutaj >. Bądźcie czujni!


Zobacz grafikę w większym rozmiarze

NowyMarketing jest patronem medialnym książki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj