Analiza SEO w pigułce – e-book od K2 Search i ACR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Analiza SEO w pigułce – e-book od K2 Search i ACR

K2 Search i ACR przygotowały e-book „Analiza SEO w pigułce” poświęcony tematyce SEO. Autorem pozycji jest Damian Sałkowski, SEO specialist z K2 Search, który od kilku lat realizuje projekty dla m.in dla: PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA.

 E-book „Analiza SEO w pigułce” to pierwszy polskim podręcznik podejmujący zagadnienia analizy SEO. Osoby zainteresowane marketingiem wyszukiwarek oprócz podstaw teoretycznych odnajdą w nim porady praktyczne, zilustrowane licznymi grafikami. Damian Sałkowski, na przykładach pokazuje czynności, jakie należy wykonywać, aby zapewnić sukces stronie internetowej i porusza wszelkie aspekty działań optymalizujących strony internetowe dla wyszukiwarek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz tajników analizy konkurencji w „Analizie SEO w pigułce” znalazły się rozdziały dotyczące doboru słów kluczowych oraz praktyczne opisy wykorzystania najnowszych narzędzi przeznaczonych dla pozycjonerów. Autor, zwraca uwagę na przydatne funkcje programów i wyjaśnia jak z nich korzystać.

E-book można pobrać tu.  

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij