Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”

W 2018 r. marka Bosch zdecydowała się między innymi na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu.

Jesienno-zimowa odsłona kampanii pralek marki Bosch jest kontynuacją projektu „Mali eksperci” z pierwszego półrocza 2018 roku, w której dzieci pokazują, jak z nowoczesnych funkcji pralek Bosch mogą skorzystać troskliwi, oszczędni, eleganccy, wygodni, zapominalscy oraz zabiegani dorośli. W tej części kampanii, oprócz kontynuacji przekazu z pierwszej części roku, nacisk postawiono na zalety technologii użytkowej, jakie wykorzystuje Bosch w swoich sprzętach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Równolegle do kampanii pralek, ruszyła promocja suszarek do ubrań. Obie kampanie wykorzystują nawiązujące do siebie key visuale, aby odbiorca mógł zrozumieć funkcjonalność i komplementarność obu urządzeń AGD. Kampania suszarek do ubrań ma charakter sprzedażowy. Głównym celem jest poinformowanie o możliwości bezpłatnego testowania wybranych modeli przez 30 dni. Dzięki temu użytkownik w zaciszu własnego domu może sprawdzić możliwości oraz przekonać się czy sprzęt spełnia jego oczekiwania.

Autorzy strategii mediowej w obu kampaniach największy akcent położyli na rzetelne informowanie klientów o funkcjach i możliwościach danych sprzętów AGD. – Dane z kampanii pralek z pierwszej części roku pokazały nam, że konsument kupuje, bo jest dobrze poinformowany o produkcie, zna jego zalety i wie, jakie korzyści zyska posiadając dany sprzęt w domu – mówi Maja Piotrowicz, senior media planner w agencji Insignia. – Inaczej sprawa ma się z suszarkami do ubrań. Pragniemy skutecznie dotrzeć do osób, które zastanawiają się nad zakupem. W świadomości konsumentów istnieje bowiem błędne przekonanie, że suszarka potrzebuje dużo miejsca i specjalnych rozwiązań instalacyjnych lub niszczy ubrania. Nic bardziej błędnego. Chcemy zmienić tę świadomość, dlatego w kampanii sprzedażowej zdecydowaliśmy się na pozornie niesprzedażową technikę dotarcia do grupy docelowej – dodaje.

W kampanii pralek i suszarek wykorzystano format storytellingu, który łączył je w parabolę i tworzył w ten sposób logicznie opowiedzianą historię o nowoczesnym domu. We współpracy z portalem Wirtualna Polska TECH powstał interaktywny Trendbook „Dom przyszłości”.Artykuły o rozwiązaniach smart home, ciekawe historie oraz wartościowe informacje sprawiają, że konsumenci otrzymują kompleksowe dane na temat sprzętu marki Bosch w atrakcyjnej formie. Trendbook oferuje angażujące czytelników treści, w których autorzy przechodzą od ogólnych problemów do konkretnych rozwiązań, jakie oferuje sprzęt marki Bosch.

Kampania pralek i suszarek marki Bosch trwa od września do grudnia, za strategię, realizację oraz zakup mediów online odpowiada agencja Insignia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij