TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce

Totalizator Sportowy wchodzi na rynek e-commerce, uruchamiając usługi Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto oraz Eurojackpot przez internet oraz aplikację mobilną. Co więcej, spółka uruchomiła także jedyne legalne i w pełni bezpieczne kasyno internetowe w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-12-18

Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju Totalizatora Sportowego, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów spółki. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane.

– Ten wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury. Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy – powiedział Olgierd Cieślik, prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Wejście Totalizatora Sportowego w sprzedaż online realizowane jest we współpracy z jednymi z największych i najlepszych firm branżowych w zakresie wdrożeń tego typu na świecie, zgodnie ze strategią spółki, w której to klient jest w centrum uwagi. W przypadku sprzedaży produktów LOTTO przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj