Hania Es i Arlena Witt promują zdrowy styl życia oraz MindMe – aplikację mobilną do psychoterapii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hania Es i Arlena Witt promują zdrowy styl życia oraz MindMe – aplikację mobilną do psychoterapii

MindMe to pierwsze w Polsce rozwiązanie do prowadzenia psychoterapii w sposób zdalny, wykorzystujące metodykę poznawczo-behawioralną. Twórcy aplikacji postanowili promować przede wszystkim zdrowy styl życia… psychicznego i emocjonalnego. Do udziału w kampanii zaproszono m.in. Hanię Es i Arlenę Witt.

Leczenie psychiczne powinno podążać z duchem czasu – pomoc powinna być dostępna dla wszystkich o każdej porze – mówi Tomasz Młoduchowski, dyrektor generalny MindMe Inc. To przekonanie leży u podstaw powstania MindMe, pierwszej na polskim rynku aplikacji mobilnej oferującej profesjonalną pomoc i stały dostęp do terapeuty online, bez konieczności dojazdów i umawiania się na wizytę. Użytkownikom gwarantuje anonimowość i dyskrecję, wykorzystując bezpieczną szyfrowaną komunikację za pomocą wiadomości tekstowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W pierwszej odsłonie kampanii udział wzięły Hania Es, influencerka psychologiczna, która otwarcie przyznaje się do korzystania z terapii i wielokrotnie dzieliła się z odbiorcami swoją historią, dając im wsparcie, poczucie, że nie są same i użyteczne porady dotyczące terapii oraz Arlena Witt – szeroko znana ze swojej twórczości związanej z językiem angielskim, lecz również nie ukrywająca swoich doświadczeń z terapią oraz tego, co dały jej w życiu.

– Kiedy Ania i Tomek zgłosili się do nas z produktem, aplikacją, byliśmy zachwyceni nie tylko tym, że w końcu pojawi się produkt, który umożliwi rozwiązanie wielu problemów w zasadzie każdemu – niezależnie od tego, gdzie mieszka i jakim budżetem dysponuje, ale po drugie – że pojawia się przez nami szansa na poruszenie delikatnego tematu, jakim jest psychoterapia, w normalny sposób. I może wreszcie zdjęcia z niego niepotrzebnego tabu – mówi Jolanta Piela, Prezes Good Division.

Wprowadzenie produktu na rynek poprzedziło szeroko zakrojone badanie pilotażowe mające na celu zdiagnozowanie postaw Polaków wobec psychoterapii i sposobów korzystania z niej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij