Labcon wygrywa przetarg na kompeksową obsługę adidas w Polsce

Agencja Labcon wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku. Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management.
O autorze
1 min czytania 2019-01-02

W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów oraz nowy adres kontaktowy z mediami [email protected]. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.

– Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponad to, adekwatne insghty, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało. – Monika Michael, brand communication manager Poland & Baltics.

– Pozyskanie jednej z najważniejszych marek sportowych, która od lat wyznacza trendy w kategoriach sportu, mody i rekreacji to ogromny sukces i potwierdzenie kompetencji Labcon w tworzeniu skutecznej komunikacji. Zróżnicowany zakres działań pozwoli nam wykorzystać unikalne know-how oraz kreatywne podejście we współpracy z influencerami, jak również doświadczenie zespołu w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych – mówi Marta Łysiak, managing director Labcon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj