Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Odpowiedź Burger Kinga na wpis Kanyego Westa najbardziej lubianym markowym tweetem wszech czasów

Odpowiedź Burger Kinga na wpis Kanyego Westa najbardziej lubianym markowym tweetem wszech czasów
Kanye West zadeklarował na Twitterze, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. Burger King odpowiedział mu na to w typowy dla siebie sposób, co docenili internauci na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2019-01-03

4 listopada 2018 roku Kanye West zamieścił na Twitterze wpis, w którym poinformował, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. Brytyjski oddział Burger Kinga krótko po tym skwitował tweet amerykańskiego rapera kilkoma słowa – „Explains a lot”, czyli – „To wiele wyjaśnia”.

Komentarz Burger Kinga szybko zdobył wiele polubień i udostępnień za sprawą zabawnej, acz rzeczowej formy. Wkrótce okazało się, że owy tweet stał najbardziej lubianym markowym wpisem wszech czasów na Twitterze.

W rozmowie z portalem The Drum autor komentarza James Parker, pracujący w agencji Coolr odpowiedzialnej za social media Burger Kinga, powiedział, że wymyślenie błyskotliwej odpowiedzi zajęło mu zaledwie 3 minuty. Nie spodziewał się jednak, że odzew na tweet będzie tak wielki – ponad 270 tys. udostępnień i ponad 1 mln polubień.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tweety Burger Kinga już niejednokrotnie biły rekordy popularności, m.in. dzięki błyskotliwym odpowiedziom do wpisów swoich „rywali” – McDonalda czy Wendy’s.   

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Burger King w stanie Massachusetts poprosił Wendy’s o towarzyszenie mu na balu za pośrednictwem wiadomości na zewnętrznym billboardzie. Ta niecodzienna akcja wzbudziła ogromne zainteresowanie w mediach społecznościowych, co zmusiło markę do szybkiej i błyskotliwej odpowiedzi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Burger King postanowił dać prztyczka w nos McDonaldowi za sprawą pewnej akcji. Marka odświeżyła swoją aplikację mobilną do zamówień online i wprowadziła tam nową ofertę zatytułowaną Whopper Detour – każda osoba, która od 4 do 11 grudnia zamówiła Whoppera, znajdując się w okolicy lokalu McDonald’s, dostała go za jednego centa.