Abstrachuje.tv z miliardem wyświetleń na YouTubie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Abstrachuje.tv z miliardem wyświetleń na YouTubie

Na początku stycznia br. Abstrachuje.tv jako pierwszy kanał rozrywkowy w Polsce osiągnął miliard wyświetleń. To kolejny spektakularny sukces Roberta Pasuta, Czarka Jóźwika i Rafała Masnego – założycieli Abstrachuje.tv i twórców firmy ABSTRA .

Do tej pory na kanale Abstrachuje.tv pojawiło się ponad 200 filmów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To fantastyczna sprawa, pamiętam naszą radość przy pierwszym milionie, ale miliard to prawdziwy kosmos. Cały YouTube rośnie, a my razem z nim. Przyszłość wideo należy zdecydowanie do Internetu – powiedział Robert Pasut, jeden z założycieli Abstrachuje.tv. – Mnie wciąż dziwi fakt, że wytrzymujemy ze sobą już sześć lat i ciągle się nakręcamy, ciągle mamy setki pomysłów, których jeszcze nie wykorzystaliśmy – dodał Czarek Jóźwik. – Może to truizm, ale nigdy nie osiągnęlibyśmy tego wyniku bez fantastycznej pracy naszego zespołu. Dziękuję też oczywiście naszym widzom, którzy są /z nami od lat, ale również tym, którzy stali się nimi niedawno – podkreślił Rafał Masny.

Kanał Abstrachuje.tv został założony przez Roberta Pasuta, Czarka Jóźwika i Rafała Masnego w 2012 roku. Ich pierwszy film, zatytułowany „Co mówią: GIMBUSY” był wielkim sukcesem od samego początku, osiągając poziom 300 tys. wyświetleń w ciągu czterech dni od publikacji. Na przestrzeni lat kolejne filmy przebijały ten wynik. Obecnie „Co mówią: GIMBUSY” nie tylko osiągnął niemal osiem milionów wyświetleń, ale doczekał się także czterech kontynuacji.

Z kolei najpopularniejszy w historii film Abstrachuje.tv – „Świat bez Internetu” – w ciągu czterech lat od publikacji osiągnął ponad 14 milionów wyświetleń. Poziom ponad 10 milionów osiągnęły również takie filmiki, jak „Czego NIE robić: w PKP” (11 mln), „Czemu NIE warto być: ZAROŚNIĘTYM” (10 mln) oraz „Co myśli: KAŻDY Z NAS (W SZKOLE)”. Każdy odcinek Abstrachuje.tv średnio jest wyświetlany 4 504 504 razy.

Abstrachuje.tv to czołowy kanał należący do ABSTRA – największego polskiego niezależnego producenta treści rozrywkowych i popularnonaukowych na YouTube. Firma została założona przez twórców kanału Abstrachuje.tv w 2016 roku. Aktualnie do portfolio ABSTRA należy 13 kanałów, m.in. Abstrachuje.tv, Beksy, Dla Pieniędzy, Do Roboty, W Karolach Głównych i Maksymalnie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij