Jeśli kiedyś zastanawialiście się, gdzie zakupy robią Batman, Scooby-Doo czy Transformersi, już teraz macie odpowiedź – w Walmarcie! W spocie amerykańskiej sieci supermarketów znani bohaterowie filmów akcji i fantasy po zakupy przyjeżdżają swoimi kultowymi pojazdami – m.in. Batmobilem, „The Mystery Machine” czy Jeepem Wrangler znanym z filmu „Jurassic Park”, reklamując nową usługę odbioru zakupów bez wychodzenia z auta.
W spocie „Famous Cars”, amerykańska sieć supermarketów udowadnia, że „niezależnie od tego, co prowadzisz” usługa „Walmart Grocery Pickup” jest niesamowicie prosta i przeznaczona dla każdego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację odpowiada agencja Department W.
PS
Czegoś takiego jeszcze nie było – koparki biorące udział w boot campie. Wszystko to za sprawą szwedzkiej gwiazdy kina akcji Dolpha Lundgrena, który w rytm muzyki rodem z lat 80. trenuje maszyny marki Volvo.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak sprawić, by pasażerowie samolotów z zainteresowaniem wysłuchali zasad bezpieczeństwa przedstawianych tuż przed startem? Linie lotnicze Turkish Airlines o pomoc poprosiły… bohaterów The Lego Movie.
PS3
We współpracy z filmem akcji „Liga Sprawiedliwości” z wytwórni Warner Bros. Pictures, Gillette rozpoczyna badania mające na celu rozwinięcie technologii, która pozwoli zadbać o pielęgnację kolejnego pokolenia superbohaterów.