Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Batman, Scooby-Doo i Transformersi odbierają zakupy z Walmartu

Batman, Scooby-Doo i Transformersi odbierają zakupy z Walmartu
Spot Walmartu reklamujący usługę „Walmart Grocery Pickup” pełen jest postaci ze znanych i lubianych filmów akcji i fantasy, które po odbiór zakupów przyjeżdżają swoimi kultowymi pojazdami.
O autorze
1 min czytania 2019-01-08

Jeśli kiedyś zastanawialiście się, gdzie zakupy robią Batman, Scooby-Doo czy Transformersi, już teraz macie odpowiedź – w Walmarcie! W spocie amerykańskiej sieci supermarketów znani bohaterowie filmów akcji i fantasy po zakupy przyjeżdżają swoimi kultowymi pojazdami – m.in. Batmobilem, „The Mystery Machine” czy Jeepem Wrangler znanym z filmu „Jurassic Park”, reklamując nową usługę odbioru zakupów bez wychodzenia z auta.

W spocie „Famous Cars”, amerykańska sieć supermarketów udowadnia, że „niezależnie od tego, co prowadzisz” usługa „Walmart Grocery Pickup” jest niesamowicie prosta i przeznaczona dla każdego.

Za kreację odpowiada agencja Department W.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czegoś takiego jeszcze nie było – koparki biorące udział w boot campie. Wszystko to za sprawą szwedzkiej gwiazdy kina akcji Dolpha Lundgrena, który w rytm muzyki rodem z lat 80. trenuje maszyny marki Volvo.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak sprawić, by pasażerowie samolotów z zainteresowaniem wysłuchali zasad bezpieczeństwa przedstawianych tuż przed startem? Linie lotnicze Turkish Airlines o pomoc poprosiły… bohaterów The Lego Movie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

We współpracy z filmem akcji „Liga Sprawiedliwości” z wytwórni Warner Bros. Pictures, Gillette rozpoczyna badania mające na celu rozwinięcie technologii, która pozwoli zadbać o pielęgnację kolejnego pokolenia superbohaterów.