Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

CUMULUS – producent sprzętu outdoorowego – przechodzi rebranding

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała nową strategię komunikacji i tożsamości wizualnej marki CUMULUS.
O autorze
1 min czytania 2019-01-09

Nikt inny nie zrozumie tak dobrze człowieka, który poświęcił całe swoje życie pasji, jak podobny mu człowiek. I tutaj spotykają się BE7 i CUMULUS – rodzinna firma, tworzona przez ludzi, dla których outdoor to codzienność i którzy tworząc sprzęt, czerpią ze swoich doświadczeń, aby zapewnić maksymalny komfort tym, dla których natura i górskie wyprawy to drugie ja. Jak mówią sami właściciele marki: Projektujemy sprzęt, jaki sami chcielibyśmy używać i używamy – doprowadzając go do perfekcji.

– Zanim rozpoczęliśmy współpracę z CUMULUSEM, zrobiliśmy wszystko, aby najpierw poznać tę markę od podszewki. Ale nie tylko w kwestii dotychczasowej strategii, komunikacji i strony wizualnej – również od strony doświadczeń z produktem. Pozwoliło nam to wyodrębnić kluczowe cechy i wartości, wyważyć osobowość marki i stworzyć komunikację, również tą wizualną, jaka oddaje jej prawdziwy charakter – dodaje Paulina Trędowska, strategy & development manager BE7

Nowe logo dzięki swojej prostocie podkreśla przede wszystkim nowoczesność i energię, która leży u podstaw rozwoju firmy. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość. Znak ma bardzo dynamiczny charakter podobnie jak cała komunikacja. W efekcie holistycznej pracy nad marką powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie – Upgrade your experience.

Agencja BE7 przeprowadziła rebranding, działając równocześnie na wielu obszarach, wprowadzając nową tożsamość do produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. BE7 odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej, która oddaje nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing