CUMULUS - producent sprzętu outdoorowego – przechodzi rebranding

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CUMULUS - producent sprzętu outdoorowego – przechodzi rebranding

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała nową strategię komunikacji i tożsamości wizualnej marki CUMULUS.

Nikt inny nie zrozumie tak dobrze człowieka, który poświęcił całe swoje życie pasji, jak podobny mu człowiek. I tutaj spotykają się BE7 i CUMULUS – rodzinna firma, tworzona przez ludzi, dla których outdoor to codzienność i którzy tworząc sprzęt, czerpią ze swoich doświadczeń, aby zapewnić maksymalny komfort tym, dla których natura i górskie wyprawy to drugie ja. Jak mówią sami właściciele marki: Projektujemy sprzęt, jaki sami chcielibyśmy używać i używamy – doprowadzając go do perfekcji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zanim rozpoczęliśmy współpracę z CUMULUSEM, zrobiliśmy wszystko, aby najpierw poznać tę markę od podszewki. Ale nie tylko w kwestii dotychczasowej strategii, komunikacji i strony wizualnej – również od strony doświadczeń z produktem. Pozwoliło nam to wyodrębnić kluczowe cechy i wartości, wyważyć osobowość marki i stworzyć komunikację, również tą wizualną, jaka oddaje jej prawdziwy charakter – dodaje Paulina Trędowska, strategy & development manager BE7

Nowe logo dzięki swojej prostocie podkreśla przede wszystkim nowoczesność i energię, która leży u podstaw rozwoju firmy. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość. Znak ma bardzo dynamiczny charakter podobnie jak cała komunikacja. W efekcie holistycznej pracy nad marką powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie – Upgrade your experience.

Agencja BE7 przeprowadziła rebranding, działając równocześnie na wielu obszarach, wprowadzając nową tożsamość do produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. BE7 odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej, która oddaje nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij