Brytyjska armia rekrutuje „mięczaków”

Brytyjska armia rekrutuje „mięczaków”

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.

Wielbiciele selfie są chwaleni jako pewni siebie, zombie telefoniczne jako osoby, które potrafią się na czymś skupić, a przedstawiciele pokolenia millenialsów doceniani za swoją wiarę w siebie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa kampania rekrutacyjna jest kontynuacją zeszłorocznej, o wartości 1.6 mln funtów, która zawierała reklamy mówiące, że żołnierze mogą płakać, modlić się i okazywać emocje. Zaowocowało to zgłoszeniami na szeregowców w liczbie osiągającej 5-letni planowany poziom.

PS

Czapka futrzana nie od czapy, trzewiki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia oraz kalesony, które doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni – Agencja Mienia Wojskowego w zabawny i praktyczny sposób zachęca do zakupów online.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij