Brytyjska armia rekrutuje „mięczaków”

Brytyjska armia rekrutuje „mięczaków”
Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.
O autorze
0 min czytania 2019-01-11

Wielbiciele selfie są chwaleni jako pewni siebie, zombie telefoniczne jako osoby, które potrafią się na czymś skupić, a przedstawiciele pokolenia millenialsów doceniani za swoją wiarę w siebie. 

Nowa kampania rekrutacyjna jest kontynuacją zeszłorocznej, o wartości 1.6 mln funtów, która zawierała reklamy mówiące, że żołnierze mogą płakać, modlić się i okazywać emocje. Zaowocowało to zgłoszeniami na szeregowców w liczbie osiągającej 5-letni planowany poziom.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czapka futrzana nie od czapy, trzewiki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia oraz kalesony, które doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni – Agencja Mienia Wojskowego w zabawny i praktyczny sposób zachęca do zakupów online.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się