Na Facebooku pojawił się system punktowania reklamodawców

Na Facebooku pojawił się system punktowania reklamodawców
Na Facebooku pojawił się system punktowania reklamodawców. Każdy marketer będzie otrzymywał odpowiednią punktację w zależności od treści, jakie promuje. O ich jakości zadecydują odbiorcy.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Każdy reklamodawca będzie miał dostęp do tej funkcji poprzez odpowiednią zakładkę w panelu reklamowym Facebooka. Tam też będzie mógł zobaczyć swój obecny wynik punktowy, wykres z ocenami użytkowników oraz informację o ewentualnych sankcjach.

Nowa funkcja reklamowa może oznaczać spore wyzwania dla samych reklamodawców. Codzienna praca marketerów promujących usługi/produkty kontrowersyjne może w tym wypadku być mocno utrudniona. Pojawią się też odpowiednie konsekwencje złych wyników reklamowych.

Na tej stronie można wyrazić opinie na temat poszczególnych reklam.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie.

źródło: newsfeed.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Facebook zaprezentował Delivery Insights – nowe narzędzie przeznaczone dla reklamodawców, które pomoże w lepszym zrozumieniu procesu wyświetlania reklam oraz dostarczy rekomendacje, które pozwolą szybko podjąć działania mające na celu poprawę skuteczności kampanii.

PS2

Facebook uruchomił nową sekcję poświęconą inspiracjom i kreatywności w ramach zasobów Facebook for Business. Znajdziemy tam materiały szkoleniowe i przykłady realizacji, zachęcające twórców oraz reklamodawców do wykorzystywania nowych rozwiązań i zwiększania efektywności działań na Facebooku.