TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

For the Love of It – Pepsi startuje z nowym sloganem

For the Love of It – Pepsi startuje z nowym sloganem
Pepsi wystartowała z nową platformą marketingową wraz z nowym sloganem: For the Love of It. Przez cały rok w ponad 100 krajach na całym świecie pojawiać się będą okolicznościowe informacje odnoszące się do nowego hasła marki i promujące napój typu cola dla współczesnego pokolenia.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Muzyka od dziesięcioleci stanowi główny filar marki Pepsi – hasło For the Love of It podążać będzie tą samą drogą, oferując współczesnemu pokoleniu muzycznemu inspirację do realizowania własnych pasji. W roku 2019 Pepsi po raz kolejny połączy siły z legendą branży muzycznej, Simonem Fullerem, realizując wspólne przedsięwzięcie z przełomowym projektem muzycznym Simona – zespołem muzyki pop Now United. Now United to nowy koncept muzyczny angażujący 14 wokalistów i tancerzy z 14 krajów, takich jak Chiny, Brazylia, Rosja i Indie, którego działalność w mediach społecznościowych śledzą miliony fanów. 

Globalny zasięg i siła marki Pepsi umożliwią rozwijającym się talentom dostęp do sceny całego świata, na której mogą opowiadać historie, dzielić się sztuką, a także nawiązywać relacje z aktualnymi i nowymi fanami. Przez cały rok podczas światowego tournée zespołu Now United, przy udziale grupy i jej fanów, Pepsi kreować będzie niezwykłe doświadczenia i treści.

– W zdecydowany sposób celebrujemy naszą własną tożsamość – znanej i lubianej na całym świecie marki, silnie osadzonej w kontekście rozrywki, oferującej odświeżający i pyszny napój uwielbiany przez kolejne pokolenia na całym świecie – jak również wszystkich tych, którzy tak jak my szaleją za Pepsi. „For the Love of It” to nasz okrzyk nawołujący, aby z dumą i w pełni angażować się we wszystkie sprawy, które kochamy – poczynając od pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna czy muzyka, aż po nieposkromione delektowanie się jednym z najbardziej ulubionych napojów na świecie – Pepsi – powiedział Roberto Rios, wiceprezes ds. marketingu w Globalnej Grupie Napojów PepsiCo.

Nowa oprawa graficzna sloganu  For the Love of It i związany z nim jingle muzyczny promowane będą przez cały 2019 rok za pośrednictwem wyjątkowo efektownych opakowań, intrygujących projektów graficznych umieszczanych w przestrzeniach publicznych, a także wyrazistych reklam wideo oraz treści publikowanych w kanałach cyfrowych. Motywy te będą odmienne dla każdego elementu marki, podkreślając jak nigdy wcześniej radość i zabawę, jakie wiążą się z napojami Pepsi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Legendarny smak Pepsi również w 2018 roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad: od 1940 do 2000 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Wszystkim dobrze znana modelka Cindy Crawford po 26 latach po raz kolejny pojawiła się w reklamie Pepsi