Jan Michalski został liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jan Michalski został liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Jan Michalski, dotychczasowy lider salesforce w Deloitte w Europie Środkowej, objął funkcję lidera Deloitte Digital. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój szerokiej oferty usług związanych z transformacją cyfrową firm.

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów związane z dotrzymaniem kroku zmianom w preferencjach konsumentów oraz ewolucji całych rynków, Deloitte Digital, będący częścią międzynarodowej firmy doradczej Deloitte, stawia na rozwój wsparcia w zakresie transformacji cyfrowej, łącząc kompetencje technologiczne i kreatywne ze strategią oraz doradztwem biznesowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Rozszerzenie usług Deloitte Digital wynika przede wszystkim z naszej współpracy z klientami i ich rosnących oczekiwań związanych z kompleksową obsługą transformacji cyfrowej: od przygotowania strategii po doradztwo, wdrożenia nowych rozwiązań czy ich koordynację. W obliczu dynamicznych zmian związanych m.in. z Przemysłem 4.0 firmy doradcze, takie jak Deloitte, muszą rozszerzać zakres swojej działalności i wsłuchiwać się w potrzeby rynku – mówi Andrzej Lachowski, partner zarządzający działem konsultingu Deloitte.

Jan Michalski posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarach CRM, mobile, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu ich do poprawiania rezultatów biznesowych oraz budowania długotrwałych relacji z klientami. Jako lider Deloitte Digital będzie kierował pracą blisko 200 osób w Europie Środkowej, doradzając firmom, w jaki sposób efektywnie wykorzystywać technologię do tworzenia najlepszych doświadczeń klientów i użytkowników na każdym etapie ich interakcji z marką. – Bardzo uważnie śledzimy zachodzące na rynku zmiany. Dynamicznie postępujący rozwój nowych technologii kładzie kres dotychczasowym modelom biznesowym, zmieniając układ rynkowych sił i tworząc nowe. Najistotniejsze są jednak rosnące oczekiwania konsumentów. Naszą rolą jest to, aby je zamieniać w sukces naszych klientów. Dlatego w świadczonych przez nas usługach łączymy trzy kluczowe aspekty: strategię, wsparcie technologiczne i kreatywne oraz konsulting. Nie ograniczamy się wyłącznie do przyjętych już rozwiązań, ale szukamy także nowych możliwości, reagując na aktualne trendy – zaznacza Jan Michalski.

Objęcie przez Jana Michalskiego stanowiska lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej to kolejny krok w dalszym rozwoju usług technologicznych świadczonych przez Deloitte. Jan Michalski zastąpił na tym stanowisku Olgierda Cygana, który kończy współpracę z firmą. Kilka miesięcy temu do Deloitte dołączyli również dwaj nowi partnerzy: Michał Pieprzny, odpowiedzialny za usługi zawiązane ze strategią oraz Paweł Filipowicz, odpowiedzialny za praktykę SAP.

Eksperci Deloitte realizują projekty dla największych klientów w większości krajów EMEA, Meksyku oraz Kanadzie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij