ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”

ING Bank Śląski pokazuje, że może być to pytanie na dzień dobry, pytanie za milion a także news informacyjny. W najnowszych odsłonach kampanii oszczędności, bank zachęca do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.

– W naszej kampanii wpisujemy ING w trend świadomego konsumowania i – jako jedna z pierwszych marek – głośno ten temat podejmujemy. Nie negujemy zakupów, ale promujemy rozsądne i odpowiedzialne kupowanie, bo to stwarza przestrzeń do oszczędzania. Chcemy na różne sposoby podnosić ten temat, dlatego przygotowaliśmy specjalne 10 sekundowe wersje spotu dla odbiorców popularnych programów: telewizji śniadaniowej, programów informacyjnych czy teleturnieju – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Trzy nowe kontekstowe odsłony spotów są częścią kampanii oszczędności pod hasłem „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach.

Za kreację spotów odpowiada agencja Brain.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij