Dla wielu z nas cyberatak wydaje się być rzeczą abstrakcyjną. Słyszymy o nim w mediach, lecz zwykle dotyka on duże korporacje, które dysponują wieloma danymi. Nie zdajemy sobie jednak sprawy, że tak naprawdę każdy nas jest narażony na atak hakerów.
Aby zademonstrować, jak krok po kroku działa cyberatak, brytyjski producent rowerów Brompton nawiązał współpracę z firmą ubezpieczeniową Hiscox. W efekcie przygotowano symulację ataku cybernetycznego w prawdziwym świecie – począwszy od skopiowania całego zamysłu sklepu rowerowego, przez kradzież zasobów, aż po groźbę, że biznes zostanie całkowicie zablokowany jeśli hakerzy nie otrzymają okupu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację odpowiada agencja AMV BBDO.
PS
Cybersquatting, typosquatting, phishing i… napad z bronią w ręku – Hekko.pl wskazuje na najpopularniejsze taktyki przestępców działających przeciw domenom w 2017 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W przeciwieństwie do internautów z innych krajów Europy, aż 75% Polaków nie obawia się korzystania z internetu. Jednocześnie 1/3 Polaków nie zmienia swoich haseł i danych uwierzytelniających lub robi to rzadko, a 1/4 osób w ogóle nie ma antywirusa na swoich urządzeniach.