Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak wyglądałby cyberatak w prawdziwym świecie?

Jak wyglądałby cyberatak w prawdziwym świecie?
Brytyjski producent rowerów Brompton nawiązał współpracę z firmą ubezpieczeniową Hiscox, aby zademonstrować, jak atak cybernetyczny wyglądałby w prawdziwym świecie.
O autorze
1 min czytania 2019-01-15

Dla wielu z nas cyberatak wydaje się być rzeczą abstrakcyjną. Słyszymy o nim w mediach, lecz zwykle dotyka on duże korporacje, które dysponują wieloma danymi. Nie zdajemy sobie jednak sprawy, że tak naprawdę każdy nas jest narażony na atak hakerów.

Aby zademonstrować, jak krok po kroku działa cyberatak, brytyjski producent rowerów Brompton nawiązał współpracę z firmą ubezpieczeniową Hiscox. W efekcie przygotowano symulację ataku cybernetycznego w prawdziwym świecie – począwszy od skopiowania całego zamysłu sklepu rowerowego, przez kradzież zasobów, aż po groźbę, że biznes zostanie całkowicie zablokowany jeśli hakerzy nie otrzymają okupu.

Za kreację odpowiada agencja AMV BBDO.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cybersquatting, typosquatting, phishing i… napad z bronią w ręku – Hekko.pl wskazuje na najpopularniejsze taktyki przestępców działających przeciw domenom w 2017 roku.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przeciwieństwie do internautów z innych krajów Europy, aż 75% Polaków nie obawia się korzystania z internetu. Jednocześnie 1/3 Polaków nie zmienia swoich haseł i danych uwierzytelniających lub robi to rzadko, a 1/4 osób w ogóle nie ma antywirusa na swoich urządzeniach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się