Ciepła i czysta woda to dla nas codzienność. Niestety, dla niektórych osób to wciąż coś luksusowego. A już zwłaszcza dla społeczności z niewielkich indyjskich wiosek.
Firma Hindustan Unilever postanowiła zwrócić uwagę na problem braku wody w indyjskich wioskach i stworzyła spot zatytułowany „Start A Little Good”. Przekaz tej kampanii jest jeden – wprowadzając do swojego życia drobne zmiany, możemy mieć duży wpływ na szeroką skalę. Chociażby wyłączając kran podczas mycia zębów, co pozwoli zaoszczędzić duże ilości wody. Tej, którą tak bardzo potrzebują mieszkańcy maleńkich, indyjskich wiosek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Fundacja Billa i Melindy Gatesów wspiera projekty, które rozwiązują problemy społeczne i ulepszają życie. Jedną z takich inicjatyw jest akcja, której celem jest poprawa systemów sanitarnych, co może uratować miliony ludzi na świecie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing