Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Start A Little Good – Unilever pokazuje, że nawet niewielki wysiłek może mieć duży wpływ

Start A Little Good – Unilever pokazuje, że nawet niewielki wysiłek może mieć duży wpływ
W nowym spocie firma Hindustan Unilever zwraca uwagę na problem braku wody w niektórych indyjskich wioskach. Pokazuje też, że wprowadzając niewielkie zmiany w naszym życiu, możemy przyczynić się do pozytywnych zmian.
O autorze
0 min czytania 2019-01-18

Ciepła i czysta woda to dla nas codzienność. Niestety, dla niektórych osób to wciąż coś luksusowego. A już zwłaszcza dla społeczności z niewielkich indyjskich wiosek.

Firma Hindustan Unilever postanowiła zwrócić uwagę na problem braku wody w indyjskich wioskach i stworzyła spot zatytułowany „Start A Little Good”. Przekaz tej kampanii jest jeden – wprowadzając do swojego życia drobne zmiany, możemy mieć duży wpływ na szeroką skalę. Chociażby wyłączając kran podczas mycia zębów, co pozwoli zaoszczędzić duże ilości wody. Tej, którą tak bardzo potrzebują mieszkańcy maleńkich, indyjskich wiosek.

Za kreację odpowiada agencja Ogilvy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fundacja Billa i Melindy Gatesów wspiera projekty, które rozwiązują problemy społeczne i ulepszają życie. Jedną z takich inicjatyw jest akcja, której celem jest poprawa systemów sanitarnych, co może uratować miliony ludzi na świecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing