TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PizzaPortal.pl ze swoją Restauracją Wigilijną „Cicha” pomógł w Święta ponad 350 starszym osobom [case study]

Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
O autorze
2 min czytania 2019-01-17

Założenia i cele kampanii

Zgodnie z polską tradycją, Święta to czas, kiedy bardzo ważne jest zasiadanie do wspólnego stołu i chwile spędzone w rodzinnym gronie. Kierując się tymi wartościami, PizzaPortal.pl postanowił w 2018 roku wesprzeć akcję charytatywną zgodną z ideą marki – wspólne posiłki łączą ludzi i budują więzi. Wierząc, że odpowiedzialność każdej firmy powinna wykraczać poza obszar biznesu, serwis połączył siły ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. Powstało proste narzędzie, które umożliwiło klientom portalu włączenie się w pomoc potrzebującym.

Od 4 do 23 grudnia zamawiający na PizzaPortal.pl mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Wystarczyło, że spośród wielu restauracji w serwisie wybrali Restaurację Wigilijną „Cicha”, którą PizzaPortal.pl uruchomił w całej Polsce, specjalnie na ten wyjątkowy czas. Restauracja oferowała możliwość wpłacenia wybranej kwoty – 30, 50 lub 100 zł i ufundowania posiłku starszej, samotnej osobie. Kwoty przekazane za pośrednictwem platformy trafiały bezpośrednio na konto Stowarzyszenia.

Akcja wspierana była w Internecie, na YouTubie, w social mediach blogerów oraz poprzez działania promocyjne w serwisie PizzaPortal.pl. Za kreację do akcji odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Działania PR i wsparcie komunikacyjne zapewniła agencja 38PR & Content Communication.

Realizacja i rezultaty

PizzaPortal.pl, organizując charytatywną akcję wspólnie ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich pokazał, że pomaganie może mieć najróżniejszy wymiar – nawet tak prosty, jak zamówienie jedzenia. Klienci serwisu chętnie włączyli się w działania, czego odzwierciedleniem była liczba osób, które Stowarzyszenie ugościło podczas tegorocznej kolacji. Fundusze zebrane w ramach akcji umożliwiły zorganizowanie Wigilijnych Spotkań w Warszawie, Poznaniu i Lublinie, a przy wspólnych stołach zasiadło ponad 300 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadbano o to, aby każdy senior poczuł tak ważną w ten czas bliskość drugiego człowieka, zjadł świąteczną kolację w pięknie udekorowanej sali oraz otrzymał upominek. Co równie ważne – kolejnych 50 podopiecznych, którzy z powodu złego stanu zdrowia nie mogli dotrzeć na Wigilijne Spotkania, zostało odwiedzonych w domach przez wolontariuszy stowarzyszenia.

Zbiórka organizowana przez PizzaPortal.pl i Stowarzyszenie przekroczyła założenia oraz zapotrzebowanie organizacji. Dzięki zebranym dodatkowym środkom, w ramach Programu „Twoja obecność pomaga mi żyć”, wolontariusze organizacji będą mogli każdego dnia wspierać setki seniorów. Akcja okazała się nie tylko sukcesem organizacyjnym, ale także spotkała się z pozytywnym odzewem wśród klientów portalu, którzy komentowali możliwość wsparcia osób starszych, ale także udostępniali wiadomości o akcji na swoich prywatnych profilach w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Fakty i liczby dotyczące akcji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • akcja trwała 28 dni,
  • zebrano 23 230 złotych,
  • klienci mogli ufundować świąteczny posiłek za 30, 50 lub 100zł,
  • w Spotkaniach Wigilijnych udział wzięło ponad 300 samotnych starszych osób,
  • 50 osób, które nie mogło wziąć udziału w Spotkaniach Wigilijnych otrzymało wsparcie w swoich domach.