Marki podejmują się wyzwania #10yearchallenge

Marki podejmują się wyzwania #10yearchallenge

Wyzwanie #10yearchallenge zrobiło furorę w mediach społecznościowych. Aktorzy, sportowcy, celebryci, a nawet popularne marki dały się ponieść tej zabawie. Przedstawiamy najciekawsze przykłady #10yearchallenge marek.

Od początku 2019 roku cały świat żyje wyzwaniem #10yearchallenge – gwiazdy, marki, sportowcy publikują na swoich profilach w mediach społecznościowych zestawienie zdjęć z 2009 roku i z 2019 roku. Ma to na celu pokazanie, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nie wiadomo dokładnie, kto rozpoczął tę akcję, ale pewne jest to, że rozniosła się ona wirusowo na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. Niektórzy zastanawiają się co owa akcja ma na celu oprócz udobruchania swojego ego oraz promocji własnej osoby? Cóż, w wybranych przypadkach, zwłaszcza w kontekście produktów znanych marek, #10yearchallenge pokazuje, że nic się przez te 10 lat szczególnie nie zmieniło, co jest akurat rzeczą pozytywną.

Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych #10yearchallenge marek:

1. Durex

2. LEGO

3. Dr Pepper

4. Pepsi

5. KFC

6. Xbox

7. Mercedes-Benz

8. Toyota Polska

9. Acer

Natomiast mimo wielu zabawnych porównań, są też i inne aspekty tej akcji – organizacje takie jak Greenpeace czy WWF pokazują, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło na niekorzyść naszego środowiska.

10. Greenpeace

11. Planet Love Life

12. WWF

13. Brinkley Davis

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij