Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Netflix wprowadza w aplikacji mobilnej możliwość udostępniania ulubionych tytułów filmowych w InstaStories

Użytkownicy korzystający z najnowszej wersji aplikacji Netflix dla urządzeń z systemem iOS, mogą udostępniać swoje ulubione tytuły w InstaStories.
O autorze
1 min czytania 2019-01-23

Nowa opcja to intuicyjne narzędzie do dzielenia się ulubionymi teściami z przyjaciółmi – dzięki niej śledzący nasz profil użytkownicy Instagrama mogą dowiedzieć się, które tytuły aktualnie oglądamy lub szczególnie przypadły nam do gustu. To także kolejny sposób na odkrywanie biblioteki Netflix i poznawanie nowych, interesujących produkcji.

By stworzyć takie InstaStory, wystarczy przejść do aplikacji Netflix, wybrać serial, film lub inny program, który nas interesuje i kliknąć opcję „Udostępnij”. Użytkownik zobaczy okno z listą serwisów social media – także InstaStory. Po wybraniu tej opcji, aplikacja przełącza się bezpośrednio na Instagram, gdzie można dodać niestandardową grafikę lub tekst do swojej historii i wysłać ją jednemu lub kilku znajomym, zachęcając ich do sprawdzenia danych treści.

Historia jest widoczna przez 24 godziny i zawiera link „Oglądaj w Netflix” kierujący bezpośrednio do strony tytułowej w aplikacji Netflix. To kolejny ruch serwisu w celu usprawnienia mobilnej aplikacji oraz dzielenia się ulubionymi tytułami ze znajomymi.

Opcja jest już dostępna dla użytkowników Iphone.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj