TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jan Bajtlik zaprojektował dla marki Hermes chusty z surrealistyczną wizją Warszawy

Jan Bajtlik zaprojektował dla marki Hermes chusty z surrealistyczną wizją Warszawy
Jan Bajtlik od 2016 roku współpracuje z domem mody Hermes. Jego najnowsza realizacja to 10 chust z kolekcji „Animapolis”, które przedstawiają futurystyczną wizję Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2019-01-25

zdjęcie: facebook.com/jan.bajtlik

Jan Bajtlik to trzydziestoletni ilustrator i malarz, który odnosi duże sukcesy na całym świecie. Jego ilustracje pojawiły się na łamach takich pism jak „The New York Times” czy „Time”, zaś od 2016 roku współpracuje z domem mody Hermes. Dla luksusowej marki artysta zaprojektował już wzory m.in. na kocach, ręcznikach oraz chustach, które są znakiem rozpoznawczym brandu. Bajtlik jest także współautorem witryn butiku Hermes w Dubai Mall.

Niedawno artysta zaprojektował 10 wersji kolorystycznych chust Hermes pochodzących z kolekcji „Animapolis” na sezon wiosna-lato 2019. Wzory są o tyle ciekawe, bo przedstawiają futurystyczną wizję Warszawy – budynki w centrum stolicy pokrywa roślinność, wokoło na ulicach biegają zwierzęta oraz baśniowe i mityczne stwory. Oprócz charakterystycznej dla polskiego miasta budowli, na chuście pojawiły się także inne słynne obiekty z takich miejsc jak Paryż, Kijów, Moskwa czy Nowy Jork. Całość utrzymana jest w dość surrealistycznej formie.

Chusta kosztuje 395 dolarów i można ją zakupić na oficjalnej stronie Hermes Paris.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Zachęcamy do lektury naszego podsumowania z marketingu w branży kultury i sztuki na przełomie 2018/2019.

PS2

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.