Jan Bajtlik zaprojektował dla marki Hermes chusty z surrealistyczną wizją Warszawy

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Jan Bajtlik zaprojektował dla marki Hermes chusty z surrealistyczną wizją Warszawy

Jan Bajtlik od 2016 roku współpracuje z domem mody Hermes. Jego najnowsza realizacja to 10 chust z kolekcji „Animapolis”, które przedstawiają futurystyczną wizję Warszawy.

zdjęcie: facebook.com/jan.bajtlik

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jan Bajtlik to trzydziestoletni ilustrator i malarz, który odnosi duże sukcesy na całym świecie. Jego ilustracje pojawiły się na łamach takich pism jak „The New York Times” czy „Time”, zaś od 2016 roku współpracuje z domem mody Hermes. Dla luksusowej marki artysta zaprojektował już wzory m.in. na kocach, ręcznikach oraz chustach, które są znakiem rozpoznawczym brandu. Bajtlik jest także współautorem witryn butiku Hermes w Dubai Mall.

Niedawno artysta zaprojektował 10 wersji kolorystycznych chust Hermes pochodzących z kolekcji „Animapolis” na sezon wiosna-lato 2019. Wzory są o tyle ciekawe, bo przedstawiają futurystyczną wizję Warszawy – budynki w centrum stolicy pokrywa roślinność, wokoło na ulicach biegają zwierzęta oraz baśniowe i mityczne stwory. Oprócz charakterystycznej dla polskiego miasta budowli, na chuście pojawiły się także inne słynne obiekty z takich miejsc jak Paryż, Kijów, Moskwa czy Nowy Jork. Całość utrzymana jest w dość surrealistycznej formie.

Chusta kosztuje 395 dolarów i można ją zakupić na oficjalnej stronie Hermes Paris.

PS

Zachęcamy do lektury naszego podsumowania z marketingu w branży kultury i sztuki na przełomie 2018/2019.

PS2

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij