Złote Wyprzedaże zmieniają nazwę na Veepee – Vente-privee wprowadza jeden brand i unifikuje strategię rozwoju na 14 rynkach w Europie

Vente-privee wprowadza jeden brand Veepee i unifikuje strategię rozwoju na wszystkich 14 rynkach, na których działa w Europie.
O autorze
1 min czytania 2019-01-31

Jeden brand i jedna strategia rozwoju

Grupa Vente-privee obecna w 14 krajach z 6 różnymi markami, po przejęciu kilku europejskich graczy przyspiesza proces konsolidacji i tworzy jedną wspólną markę Veepee, opartą na wspólnej wizji i jednolitej kulturze organizacyjnej. – Ten rok jest punktem zwrotnym w historii grupy. Unifikacja brandu na wszystkich rynkach symbolizuje udaną integrację naszych przejęć i nowy etap naszej działalności na silnym europejskim rynku – wyjaśnia Jacques-Antoine Granjon, założyciel i CEO Veepee. Trzy lata temu grupa podjęła decyzję o ekspansji w Europie. Efektem tej decyzji jest szereg przejęć m.in. większościowe udziały w polskiej spółce Złotewyprzedaze.pl, belgijskiej – Vente-Exclusive.com, w szwajcarskiej – eboutic.ch i duńskiej – Designers & Friends. Grupa przejęła również 100 proc. akcji grupy Privalia w Hiszpanii, Włoszech, Brazylii i Meksyku.

Veepee w Polsce

Rebranding, jaki przechodzi obecnie grupa Vente-privee we Francji to dopiero początek procesu zmian, które zostaną wprowadzone na 14 rynkach w ciągu najbliższego roku, w tym również w Polsce. Jak te zmiany wpłyną na największy klub zakupowy Złote Wyprzedaże? – Dzięki wspólnej i zunifikowanej strategii grupy, nasi klienci zyskają dostęp do 7 000 unikalnych światowych marek, rabatów na poziomie nawet do 80 proc. oraz wspólną platformę sprzedażową, która umożliwi wyprzedaż oferty produktów z wielu branży tj. moda, home & living, turystyka, food & wine – mówi Maciej Dulski, CEO serwisu złotewyprzedaże.pl. – Na nowej, ujednoliconej platformie sprzedaży zyskają również polskie marki, bo będą miały możliwość sprzedaży produktów na 14 europejskich rynkach – dodaje Maciej Dulski.

Veepee w Europie

Veepee jest pionierem koncepcji szybkich wyprzedaży typu flash sales. Mechanizm polega na obniżaniu cen i wyprzedaży wybranych produktów w krótkim czasie (od 3 do 5 dni). Dzięki partnerstwu z 7000 międzynarodowych marek, grupa oferuje ceny 50-70 proc. niższe w stosunku do pierwotnej ceny. Grupa zatrudnia obecnie 6 000 pracowników, posiada 72 mln klientów na całym świecie. W 2018 roku, po raz pierwszy, ponad 50 proc. obrotów grupy pochodzi ze sprzedaży spoza Francji. Obroty grupy wyniosły w 2018 roku 3,7 bln euro. Największy obrót grupy, ponad 60 proc. generuje branża modowa, core business grupy. Bardzo silnym motorem wzrostu Veepee jest branża turystyczna oraz sport i rekreacja przynosząc kolejno w 2018 roku obroty rzędu 300 mln euro i 220 mln euro. Veepee jest obecnie wiodącym sprzedawcą win online we Francji, a obroty grupy z jego sprzedaży sięgają 60 mln euro.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj