„Posiadanie sensem życia? Posiadaj ale też oszczędności” – ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Posiadanie sensem życia? Posiadaj ale też oszczędności” – ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności

Tym razem ING Bank Śląski podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i pobudzającą do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.

– Chcemy głośno i szeroko podnosić temat świadomego konsumowania, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej: na dużym formacie oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. O zobrazowanie tematu poprosiliśmy znanego artystę i rysownika komiksowego Przemysława Truścińskiego. Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy - trend który, jako marka wspieramy i promujemy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania OOH są częścią kampanii „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach. W ramach OOH bank jest obecny w przestrzeni publicznej na dużym formacie w miastach takich, jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

Za kreację OOH odpowiada agencja Brain.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij