TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Posiadanie sensem życia? Posiadaj ale też oszczędności” – ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności

Tym razem ING Bank Śląski podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i pobudzającą do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

– Chcemy głośno i szeroko podnosić temat świadomego konsumowania, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej: na dużym formacie oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. O zobrazowanie tematu poprosiliśmy znanego artystę i rysownika komiksowego Przemysława Truścińskiego. Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy – trend który, jako marka wspieramy i promujemy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Działania OOH są częścią kampanii „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, Internecie i social mediach. W ramach OOH bank jest obecny w przestrzeni publicznej na dużym formacie w miastach takich, jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

Za kreację OOH odpowiada agencja Brain.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing