Najnowsza kampania Stowarzyszenia Unicorn „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy” ma na celu zwrócenie uwagi na negatywne emocje, z jakimi wiąże się choroba nowotworowa, takie jak rozpacz, strach czy samotność, a także na to, jak bardzo istotne jest wsparcie psychologiczne dla osób chorych w procesie leczenia. W spocie zrealizowanym w ramach kampanii wystąpił znany aktor, Jerzy Stuhr, od lat wspierający Stowarzyszenie.
W realizację kampanii zaangażowane były Agencja BC, Media People, Warsaw Production, Film Garden Postprodukcja, Efektura.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania #NormalnaSprawa na rzecz zwalczania stygmatyzacji leczenia zaburzeń psychicznych. Do udziału w kampanii zaproszono m.in. Piotra Buckiego, Arlenę Witt, Hanię Sywulę i Magdę Hajkiewicz.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024