Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jerzy Stuhr zdejmuje z siebie ciężar choroby w nowej kampanii Fundacji Unicorn

Jerzy Stuhr zdejmuje z siebie ciężar choroby w nowej kampanii Fundacji Unicorn
Stowarzyszenie Unicorn wystartowało z kampanią społeczną „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy”, mającą na celu podkreślenie istoty pomocy psychologicznej w procesie zdrowienia osób z chorobami nowotworowymi.
O autorze
0 min czytania 2019-02-12

Najnowsza kampania Stowarzyszenia Unicorn „Zdejmij z siebie ciężar diagnozy” ma na celu zwrócenie uwagi na negatywne emocje, z jakimi wiąże się choroba nowotworowa, takie jak rozpacz, strach czy samotność, a także na to, jak bardzo istotne jest wsparcie psychologiczne dla osób chorych w procesie leczenia. W spocie zrealizowanym w ramach kampanii wystąpił znany aktor, Jerzy Stuhr, od lat wspierający Stowarzyszenie.

W realizację kampanii zaangażowane były Agencja BC, Media People, Warsaw Production, Film Garden Postprodukcja, Efektura.

PS

Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania #NormalnaSprawa na rzecz zwalczania stygmatyzacji leczenia zaburzeń psychicznych. Do udziału w kampanii zaproszono m.in. Piotra Buckiego, Arlenę Witt, Hanię Sywulę i Magdę Hajkiewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj