Czegoś takiego jeszcze nie było – Tinder dla miłośników drzew! Z okazji tegorocznych walentynek Husqvarna stworzyła własny serwis randkowy Timber dla wszystkich użytkowników produktów marki, którzy kochają drzewa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Timber na pierwszy rzut oka przypomina popularną aplikację randkową Tinder, jednak tutaj zamiast zdjęć użytkowników, widzimy fotografie… drzew. I to z najróżniejszych zakątków świata.
Poza oczywistym humorystycznym akcentem całej akcji, Husqvarna swoją kampanią zwraca uwagę na Husqvarna Chainsaw Academy, internetowym poradnikiem odpowiedzialnego leśnictwa.
Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki mogą nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing