Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

National Geographic Wild wspiera koty w schroniskach w ramach akcji #2TonyNaBezdomneOgony

Luty br. na kanale National Geographic Wild rozpoczął się nie tylko od zmiany nazwy i logo. Na antenę powrócił wyczekiwany przez widzów „Miesiąc z wielkimi kotami”. Dodatkowo, jak co roku, marka prowadzi działania wspierające koty w offline – tym razem w formie akcji #2TonyNaBezdomneOgony.
O autorze
1 min czytania 2019-02-20

„Miesiąc z wielkimi kotami” to doroczna inicjatywa National Geographic Wild, która ma na celu budowanie świadomości na temat wielkich kotów – pięknych drapieżników, spośród których coraz więcej znajduje się na liście zagrożonych gatunków. National Geographic Wild zwraca także uwagę na los kotów żyjących bliżej nas – w polskich schroniskach. Dlatego wraz z Karmimy Psiaki (należącą do Fundacji Sarigato) kanał wystartował z akcją zbiórki karmy #2TonyNaBezdomneOgony. Dołączyć do niej można wchodząc na stronę www.karmimypsiaki.pl/2tonynabezdomneogony, gdzie wystarczy wybrać bezdomnego kota i kupić mu karmę specjalnie dostosowaną do jego potrzeb.

To nie pierwsza inicjatywa wspierająca koty, w którą angażuje się National Geographic Wild. W poprzednich latach wspólnie z fundacją WWF kanał organizował akcję #PiątkaDlaRysia, która miała na celu ratowanie rodzimego zagrożonego gatunku dzikiego kota – rysia nizinnego.

„Miesiąc z wielkimi kotami” wspierany jest kampanią reklamową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreację i działania marketingowe przygotował dział marketingu FOX Networks Group Poland. Kampania trwa do końca lutego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj