Płodni.com razem z Merlin.pl nominowani do Ekomersów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Płodni.com razem z Merlin.pl nominowani do Ekomersów

Kampania sklepu internetowego Merlin.pl – mająca na celu zrekrutowanie pracowników do nowej siedziby firmy w stolicy Wielkopolski – stworzona przez Agencję Marketingową Płodni.com, została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii "Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu".

„Witaj w Poznaniu” mówią kreacje przygotowane na potrzeby nominowanej akcji. Kampania jest o tyle wyjątkowa, że nie promuje produktów i artykułów dostępnych na stronie, ale skierowana jest do specjalistów szukających pracy w branży e-commerce. W kampanii wykorzystany został outdoor (citylighty, billboardy, siatki wielkoformatowe), kampania radiowa, a także stworzono specjalnie na potrzeby akcji dedykowaną stronę internetową. Cała akcja wsparta była również kampanią PR, która sprawiła, że o przedsięwzięciu napisały najważniejsze media lokalne i branżowe. – Wspólnie z naszym Klientem uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacji jednocześnie, aby dotrzeć do najlepszych ekspertów dostępnych w regionie. Efekty można było zauważyć już w po kliku pierwszych dniach akcji. Dzięki zaplanowanej kampanii, firma nie tylko otrzymała ponad tysiąc cv, ale także wielu poznaniaków dowiedziało się, że Merlin zmienił swoją siedzibę i zagościł w Poznaniu – mówi Piotr Baranowski, Business Development Director z Płodni.com.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Merlin zdaje sobie sprawę, że niełatwo jest przyciągnąć najlepszych pracowników, w związku z tym postanowił pokazać, że jest miejscem dla ludzi odważnych i innowacyjnych. – Ta kampania reklamowa to dopiero początek i zwiastun rewolucji, jaka szykuje się w Merlinie. Planujemy także odświeżenie wizerunku całej platformy. Chcemy, aby Merlin.pl stał się bardziej przyjazny, nowoczesny i funkcjonalny dla użytkowników – mówi Łukasz Rybczonek Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z Merlin.pl.

Kampania zrealizowana przez Agencję Płodni.com wraz z czterema innymi akcjami powalczy o tegoroczną statuetkę Ekomersa. Wyniki zostaną ogłoszone 23.09.2013. O zwycięstwie zdecydują internauci oraz Rady Jurorów, która spośród nominowanych wybierze Zwycięzców.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij