Już 7 mln klientów korzysta z karty Moja Biedronka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Już 7 mln klientów korzysta z karty Moja Biedronka

Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników. W samym 2018 r. dzięki karcie klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różnorodne produkty. Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie.

– Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa. I nic dziwnego, bo przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby. Jeśli są zainteresowani ofertami na wybraną kategorię produktów, my częściej wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami. Po tę kartę po prostu warto sięgać podczas zakupów w Biedronce – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2018 r. dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów. Wśród ulubionych przez użytkowników karty artykułów objętych rabatami znalazły się: łosoś świeży Marinero, kapsułki i saszetki do prania, a także ser żółty gouda i edamski Światowid w większym – kilogramowym opakowaniu.

Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lojalnościową Moja Biedronka w województwie mazowieckim, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Sienkiewicza w Łukowie.

Swoisty rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70% zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka. Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

Więcej informacji na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl, a szczegóły dotyczące programu lojalnościowego na stronie moja.biedronka.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij