Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piątek i Smykla creative team headami w Focus Media Group

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska creative team headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.
O autorze
1 min czytania 2019-02-26

Aleksander Piątek rozpoczął pracę w Focus Media Group 3 lata temu jako art director. Zajmował się tworzeniem kreacji oraz koncepcji kampanii reklamowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Na nowym stanowisku zakres jego obowiązków poszerzył się o koordynację pracy zespołu kreatywnego, realizującego działania dla klienta z sektora finansowego. W branży reklamowej pracuje od 7 lat. Wcześniej był związany m.in. z FaceAddicted (obecnie F11 Agency), Mindshare Polska oraz Noble Securities. Brał udział w realizacji projektów dla marek, takich jak: Grolsch, Plus, Pudliszki, Reebok oraz Smyk. W 2016 roku został laureatem polskiej edycji konkursu Eurobest Young Creatives w kategorii YC Integrated.

Łukasz Smykla z Focus Media Group jest związany niemal od początku istnienia agencji, czyli od 15 lat. Najpierw pracował jako graphic designer, by z czasem awansować na stanowisko art directora. W ostatnich latach pełnił rolę senior art directora, za sprawą której sprawował nadzór kreatywny nad projektami tworzonymi dla Nationale-Nederlanden oraz VELUX. Na nowym stanowisku koordynuje również pracę zespołu kreatywnego, dedykowanego klientom z sektorów deweloperskiego i retail. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: ABB, Adidas, Bonarka City Center, Colgate-Palmolive, Finlandia, Jack Daniel’s, Mercure Hotels, Nivea, Polsat, SOS Wioski Dziecięce, PZU i wielu innych. Zanim dołączył do Focus Media Group przez ponad 6 lata pracował m.in. w: ID Advertising, White Cat Studio, GSZ Studio, Hell Advertising oraz Wizard. Jeden ze współrealizowanych przez niego projektów w 2018 roku otrzymał 3 nagrody w konkursie POS STARS – GRAND PRIX, nagrodę główną w kategorii POS Event i nagrodę publiczności.