PUMA nowym sponsorem technicznym Manchesteru City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA nowym sponsorem technicznym Manchesteru City

Od lipca br. PUMA będzie oficjalnym partnerem Manchesteru City, a także jego kilku klubów siostrzanych w ramach City Football Group: Melbourne City FC (Australia), Girona FC (Hiszpania), Club Atlético Torque (Urugwaj) oraz Sichuan Jiuniu FC (Chiny).

Współpraca dotycząca wszystkich drużyn klubowych wymienionych klubów (męskich, żeńskich i młodzieżowych) to efekt podpisanej właśnie długoterminowej umowy partnerskiej między PUMA a City Football Group, większościowym udziałowcem tych klubów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Manchesterze City gra już kilkoro globalnych ambasadorów PUMA. Kapitanem drużyny jest Vincent Kompany, czołowym strzelcem Sergio Agüero, za kreowanie gry odpowiada David Silva, zaś w drużynie żeńskiej występują Caroline Weir, Pauline Bremer i Nikita Parris.

– Partnerstwo PUMA z City Football Group to największa umowa, jaką kiedykolwiek zrealizowaliśmy: zarówno jeśli chodzi o jej zakres, jak i nasze ambicje z nią związane. City Football Group kreuje nowe standardy zarówno na boisku, jak i poza nim. Chcemy kreować je razem z nimi i wspólnie zbudować najbardziej innowacyjne partnerstwo w światowym futbolu, redefiniując pojęcie takiej współpracy. Chcemy nie tylko przyczynić się do sportowych sukcesów zespołów poprzez dostarczanie najwyższej jakości sprzętu, ale także budować kulturę piłki nożnej i wpływać na takie dziedziny, jak muzyka, gaming czy moda. Budować społeczność kibiców i inspirować ich – powiedział Bjørn Gulden, CEO PUMA.

– Podpisanie umowy z PUMA to ekscytujący nowy rozdział dla City Football Group. Współpraca obejmująca pięć klubów na czterech kontynentach, to zupełnie nowy model partnerstwa sportowego w globalnej skali, trafne i autentyczne dla fanów na całym świecie. To dla nas duże wyzwanie, ale wierzymy, że będzie to przełomowe partnerstwo – powiedział Ferran Soriano, CEO City Football Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij