Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogromne piersi dryfowały po amsterdamskich kanałach podczas Dnia Kobiet

Ogromne piersi dryfowały po amsterdamskich kanałach podczas Dnia Kobiet
Akcję #JustBoobs zainicjowała agencja 72andSunny Amsterdam. Jej celem było pokazanie kobietom, że „piersi to tylko piersi” i nie są niczym wstydliwym.
O autorze
1 min czytania 2019-03-12

zdjęcia: twitter.com/72andSunny

Pobudką do stworzenia akcji #JustBoobs były wyniki ankiety przeprowadzonej wśród kobiet na temat piersi. Okazało się, że aż 78% z nich, w którymś momencie swojego życia czuło się zakłopotanych ze względu na swoje piersi.

Z tej okazji część żeńska agencji 72andSunny Amsterdam stworzyła gigantyczne piersi, które 8 marca dryfowały po amsterdamskich kanałach. Akcja tym samym miała na celu pokazanie kobietom, że piersi to tylko piersi, część ciała, jak każda inna i z pewnością nie powinny być niczym wstydliwym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji „The Body Proud Mums” marka Mothercare zaprosiła 10 matek z Wielkiej Brytanii, które wystąpiły w specjalnej sesji zdjęciowej. Żadne zdjęcie nie zostało potraktowane photoshopem, zamiast tego zaprezentowano, jak naprawdę wyglądają ciała kobiet po porodzie – czyli rozstępy, nabrzmiałe piersi czy widoczne blizny. Celem akcji było zachęcenie mam do akceptacji swojego poporodowego ciała.