Hermès udowadnia, że luksusowa rzecz to taka, która jest na lata

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Hermès udowadnia, że luksusowa rzecz to taka, która jest na lata

Dom mody Hermès postanowił stawić czoła problemowi, jakim jest nadmierny konsumpcjonizm i stworzył spot, w którym udowadnia, że luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów, a jakość i trwałość.

W dobie konsumpcjonizmu, bardzo łatwo przychodzi nam wyrzucić daną rzecz, nawet gdy jest ona tylko minimalnie zniszczona. Większość marek wyznaje teraz zasadę fast-fashion i zmienia kolekcje co kilka miesięcy, powodując, że my konsumenci co rusz kupujemy nowe, kiepskiej jakości ubrania, które potem lekką ręką wyrzucimy do śmieci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na szczęście coraz głośniej mówi się o recyklingu, byciu bardziej rozważnym i świadomym w swoich wyborach zakupowych, bo ciągle narastająca ilość śmieci wpływa negatywnie na naszą planetę.

Luksusowa marka Hermès również postanowiła poruszyć problem nadmiernego kupowania odzieży oraz dodatków. Brand stworzył więc spot, w którym pokazuje, w jaki sposób produkty marki mogą być naprawione nawet jeśli unikną zniszczeniu. Tym samym dom mody daje jasny przekaz – luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów – luksus to przede wszystkim wysoka jakość i trwałość, nawet na lata.

PS

Wiedzieliście, że być może już w tym roku w Warszawie pojawi się butik marki Hermès?

PS2

Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij